ACTIVITEITEN

De Harmonie-kalender

de Harmonie
Good Morning Harmonie ! Kom en verbeter je kennis van Shakespeare's taal met Harry.

CINÉ-CLUB : Unbreakable

0
David Dunn (Bruce Willis) is een gewone bewaker in Philadelphia. Hij is de enige overlevende van een treinramp. Tot grote verbazing van de autoriteiten en de media ontsnapte de man ongedeerd, zonder de minste verwonding of trauma. Verstoord door deze gebeurtenis heeft Dunn een identiteitscrisis. Wie is Dunn? Waarom heeft hij het overleefd? Op zoek naar antwoorden ontmoet hij Elijah Price (Samuel L. Jackson), een misantropische gehandicapte man die lijdt aan een glasbotziekte.

Tweedehands klerenwinkel : Herfst editie

De Harmonie
De Harmonie opent vandaag zijn winkel met de tweede zomercollectie. Alle kleren werden geschonken door onze bezoekers van De Harmonie. We verkopen ze voor een klein prijsje om de kosten te dekken.

Naaiworkshop

1
Een ontbrekende knop? Een zoom te doen? Een kledingstuk te stoppen? Kom onze naalden en naaimachines gebruiken, met de hulp en het advies van Christina. Open voor alle niveaus!

0
Hulp nodig met je computer of smartphone? We staan klaar om je te helpen met alle soorten digitale diensten: een overdracht maken, een document zoeken, een toepassing installeren, een e-mail versturen, enz.

Verjaardagsfeest : "Weegschalen"

De Harmonie
Deze maand vieren we "Weegschalen" (mensen geboren van 24/09 tot 23/10). Een grote taart, kaarsen en een vrolijk verjaardagslied zijn de hoofdingrediënten van dit mooie feest! Dit is ook het signaal om de jukebox op volle toeren te laten draaien. Wie wil kan de hele middag de benen strekken op de dansvloer.
24

De Harmonie
Hola! Iedereen die wat Spaans wil oefenen is welkom. Gewoon door met elkaar te babbelen. We leren van elkaar en op het gemak. Bienvenido !
24

2
Country Line Dance is een mengeling van allerlei muzieksoorten en dansen, afkomstig uit het Wilde Westen. Jules leert je de benen strekken zoals nog nooit tevoren.

Diamond Painting Workshop

De Harmonie
Een ontspannende ervaring, een fijne motorische training met het plezier van de ogen!
Deelnemers kunnen hun eigen ontwerp meebrengen of er een van ons kopen.

Ciao, kom en geniet van een hoekje "Dolce Vita" met Bianca.
Deelnemers die bij ons willen eten, worden verzocht hun gerecht vóór 11.30 uur te reserveren.

Creativiteit workshop

De Harmonie
Een activiteit voorgesteld door Cathy & Yvette waarmee je je creativiteit en verbeelding de vrije loop kunt laten met verschillende knutseltechnieken.

Boodschappendienst

14u00
De Harmonie
Wie wil er mee met de camionette om grote boodschappen doen.
Als je wil, zetten we uw boodschappen af bij u thuis.

Petanque Indoor

0
Vanaf nu zal jeu de boules maar één keer per maand plaatsvinden, dus mis het niet :)
30

31

31

4

4

Geheugenatelier

1
Je geheugen is een spier wordt gezegd, elke 1ste en 3de maandag van de maand trainen we ons geheugen onder de leiding van Pepita.

CINÉ-CLUB : Au Revoir Là-Haut

0
Kom, nu de Wapenstilstand nadert, een van de mooiste verhalen over het einde van de Eerste Wereldoorlog ontdekken. Deze roman, bekroond met de Goncourt-prijs, werd bewerkt voor het witte doek door Albert Dupontel (regisseur van Adieu les cons, een paar maanden geleden te zien in de Ciné-Club), en won 5 Césars (waaronder Beste Regisseur en Beste Adaptatie). Het verhaal speelt zich af in november 1919. Twee overlevenden van de loopgraven, de ene een briljante tekenaar, de andere een bescheiden boekhouder, besluiten een oorlogsmonument op te lichten. In het Frankrijk van de Roaring Twenties blijkt de zaak even gevaarlijk als spectaculair te zijn...

Tweedehands klerenwinkel : Herfst editie

Naaiworkshop

7

7

Diamond Painting Workshop

De Harmonie
Deelnemers kunnen hun eigen ontwerp meebrengen of er een van ons kopen.

Mölkky Indoor

0
Ontdek dit Finse bowlingspel met Arnaud. Vanaf nu zal Mölkky maar één keer per maand plaatsvinden, dus mis het niet :)
13

14

14

15

15

Geheugenatelier

Boodschappendienst

14u00
De Harmonie
Wie wil er mee met de camionette om grote boodschappen doen.
Als je wil, zetten we uw boodschappen af bij u thuis.

CINÉ-CLUB :