Lokaal Dienstencentrum De Harmonie - Klachtenprocedure

 

  terug              cette page en FR  

Bent u niet tevreden met onze werking of dienstverlening? Laat het ons weten!

Praat in de eerste plaats rechtstreeks met de betrokken medewerker, of met zijn directe overste. Problemen lost men meestal het snelst en makkelijkst op
door rechtstreeks te praten met de mensen die er mee te maken hebben.
Kan dat niet of vindt u dat niet mogelijk? Dan kunt u gebruik maken van de klachtenregeling.

Mensen die niet rechtstreeks betrokken zijn bij het probleem zullen uw klacht behandelen en samen met u naar een oplossing zoeken.
Zo willen we ervoor zorgen dat u opnieuw vertrouwen krijgt in ons centrum en kunnen wij als organisatie leren uit onze fouten of uw ervaringen.

Je kan een klacht indienen omdat je niet akkoord gaat met onze werking, om iets recht te laten zetten, om zelf beter geholpen te worden,
 of om ervoor te zorgen dat andere cliënten in de toekomst beter zullen geholpen worden.

Een klacht kan u mondeling of schriftelijk indienen bij de coördinatie van het dienstencentrum of een afgevaardigde.
 
Als u uw klacht mondeling wil indienen, belt u gewoon tijdens de openingsuren of u spreekt de coördinatie aan. Als u uw klacht schriftelijk wil indienen vragen we u
dit te doen met het formulier aan de onthaaldesk. Als u hulp nodig hebt bij het invullen van het formulier, mag u de coördinatie ook om hulp vragen.
Het formulier mag u in het Nederlands, Frans of Engels invullen. 

Binnen de veertien dagen krijgt u een brief terug met een voorstel tot oplossing.

 

This Web Page Created by Hein van den Brempt heinvdb@gmail.com  vdbrempt.be with PageBreeze Free HTML Editor / Web Hosting